fredag 7 oktober 2011

Time out

Det här inlägget är väl egentligen onödigt. Alla kan ju se statusen på bloggen... Men jag har, åtminstone för närvarande, ingen inspiration att skriva. Kan också meddela att jag pga tidsbrist kliver av som webbansvarig för Bele Innebandy och styrelsen (efter 3 mycket roliga och händelserika år). Den tid jag har för föreningsarbete kommer jag att lägga på administration och webb för herrlaget. Plus lite målvaktande i veteranlaget. Sen så har jag ju dömandet med 5-6 matcher per helg...

Jag hoppas dock att någon annan Beleit tar upp den fallna manteln vad gäller bloggandet, Turken exempelvis skriver ju snygga matchreferat för (f)junisarna...

FORZA BELE!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vem du är. Det blir mycket roligare då...