måndag 15 mars 2010

SLUTSEGRARE

Totalligan - omgång 1 till 22

1) Tobbe 160
Tobbe inledde hösten lysande och drog ifrån nästintill ointagligt. Vilket gjorde att vi även fick starta en Etapp 2 för att hålla spänningen vid liv. Kunde kosta på sig att ta ett par veckors tipssemester men tar ändå hem slutsegern.

2) BeleJocke 159
Avslutade precis som jag inledde tippandet, dvs. med en omgångsseger. Dock räckte det inte ända fram precis som för laget i mitt hjärta.

3) Sportchefen Bele 157
4) Mr Kungsängen 153
5) Peter J 149

Etapp 2 - omgång 12 till 22

1) Johannes KIF & Tony HIBK 93
Delad seger mellan Johannes som kom in i tävlingen mycket inspirerat och Tony som raketspurtat.

3) Mr Kungsängen 83
4) Peter J & BeleJocke 80

Sista omgången
1) BeleJocke 13
2) Tony HIBK 12
3) Chefen 11
4) Josef O(N)WIBK & Peter J 10

Stort grattis alla vinnare!

Tackar alla deltagare för visat intresse, vem vet vi kanske ses nästa säsong!
Kompletta resultat kommer lite senare här.

2 kommentarer:

  1. sjukt kul och bra jobbat med bloggen och tipset! varit jäkligt kul och jag är mest sur för att jag inte var med dom första omgångarna, då kanske jag hade kunnat utmana..

    SvaraRadera

Skriv vem du är. Det blir mycket roligare då...